GDZIE EXPIĆ?


piątek, 25 maja 2018

Modyfikacje zakladek GDZIE EXPIĆ

UWAGA!


W ramach zakładki GDZIE EXPIĆ dokonano pewnych edycji:


  • kolorem ZIELONYM oznaczono miejsca, które według mnie są stosunkowo dobrze profitowalne - zaznaczam jednak, że są to jedynie moje własne doświadczenia. Możecie mieć zatem więcej szczęścia i mieć również profit w miejscach niezaznaczonych,

  • gwiazdką * oznaczono komórki na odpowiednich przedziałach levelowych, gdzie polecam udać się w teamie, a nie SOLO,

  • miejsca nieoznaczone w jakiś sposób oznaczają miejsca dobre do expów solo, a brak koloru oznacza, że profit może się pojawić, lecz niekoniecznie zawsze lub możemy mieć WASTE.

Mam nadzieję, że korzystacie z tabel? 
Pozdrawiam, Luca

1 komentarz:

Polecamy:

Realizacja marzeń

Wiele czasu zastanawiałem się i biłem z myślami ... ale kiedy widzę ludzi, którzy wydają ponad 1000 złotych na grę, w ciągu 40 minut... ...