GDZIE EXPIĆ?


środa, 3 stycznia 2018

Ciągle do przodu

Środa...środek tygodnia, ale miło spędzony, bo wolne. Hihi.
Bądźmy jednak poważni - dzień rozpoczęliśmy od przygody tibijskiej. Dziś już 6 dzień, od kiedy rozwijamy postać.

Rozpoczęliśmy od Meriany - spodobała nam się ta wyspa i postanowiliśmy dzisiaj troszeczkę tam przymaniaczyć.
Można tam spotkać dużą ilość Nie udało się połączyć, Nie udało się połączyć, Nie udało się połączyć oraz Nie udało się połączyć.
Oto efekty:



Następnie poszliśmy oddać taska. Okazało się, że to już 10 punkt u Grizzlego Adamsa, a zatem promocja na kolejną rangę!

Niestety mój screen nie wyszedł poprawnie, ale wierzcie mi na słowo - we earned the achievement "Huntsman".
Ranga ta pozwoliła nam na kupno Nie udało się połączyć - skusiliśmy się zatem na próbę oswojenia Nie udało się połączyć, choć...żałuję... Dlaczego? Skończyło się dopiero na TRZECIEJ (!) procy. 2 wcześniejsze zostały zniszczone już za pierwszym użyciem.
Cóż.. ważne, że jest!


Następnie wróciliśmy na Merianę i wbiliśmy jeszcze jeden poziom i prawie drugi.

Przedostatnim punktem była realizacja taska Lucky Charms. Efekt - 5 Nie udało się połączyć dla mnie i Mateusza.
Ostatni punkt to próba wydobycia pijawki - Mateusz zdobył Nie udało się połączyć, ja zdobyłem Nie udało się połączyć, zatem szczęście się do mnie uśmiechnęło. W dodatku oswoiłem Nie udało się połączyć za pierwszym razem!
Niestety...screen znów się nie wgrał. Przepraszam.

Dziękuję Wam za uwagę, za odwiedzanie bloga. Napiszcie co sądzicie o naszych artykułach. Podoba się Wam?

Pozdrawiamy serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecamy:

Realizacja marzeń

Wiele czasu zastanawiałem się i biłem z myślami ... ale kiedy widzę ludzi, którzy wydają ponad 1000 złotych na grę, w ciągu 40 minut... ...