GDZIE EXPIĆ?


czwartek, 11 stycznia 2018

Sprawozdań ciąg dalszy:

Dobry wieczór Kochani!
Jak często zdarza Wam się zasnąć w ciągu dnia? Mi co raz częściej, haha.
Do rzeczy...dziś wywiadzik. No...ala' wywiadzik.

Reporter: Witam serdecznie.
Luca: Cześć!

Reporter: Co robiliście dziś ciekawego? Zacznijmy od początku.
Luca: Pierwszym etapem były culty. Taaaak. To była niesamowita wyprawa.

Reporter: Dlaczego?
Luca: Fajne miejsce, dużo ciekawych potworów oraz otoczenie, które powoduje, że chce się tam być!

Reporter: Ciekawe. Czy loot dopisywał?
Luca: Powiem wprost - wypadło 20 rope beltów w ciągu godziny czasu. Czy to dużo? Ciężko powiedzieć, ale fakt jest jeden. Po 40 minutach przyszedł jakiś Mietek i skończyło się miłe expienie i zbieranie itemków. Cóż...bywa.

Reporter: Dobrze, co robiliście potem?
Luca: Ostatni dzień brzdąkania! Lira, haha. Udało nam się po raz ostatni zagrać kapłanowi Edali. Był na nas wściekły - lira była totalnie rozstrojona. Dostaliśmy kamerton, aby nastroić lirę, ale wiesz? Użyjemy go do czegoś innego.

Reporter: Co planujecie?
Luca: Chcemy spróbować oswoić za pomocą kamertonu kryształowego wilka. OGIEŃ!

Reporter: Czy było coś jeszcze co zrobiliście dzisiejszego dnia?
Luca: Charmsy. Lucky Charmsy. Ale bez komentarza - 500 gp standardowo. Dalej kaplica...

Reporter: Coś jeszcze?
Luca: Oczywiście! Udaliśmy się do kolejnej dzielnicy Yalahar, Cemetery, aby poexpić na Nightstalkerach oraz Zombie. Było nieźle. Rozpędziliśmy się i zeszliśmy na Banshee, ale...

Reporter: Ale?
Luca: No padłem sobie, haha. Braindeath troszeczkę mnie zgasił. Meh. Ale nie szkodzi! Odrobiłem szybciutko! Wbiliśmy 47 poziom i naprawdę jesteśmy z siebie dumni!

Reporter: Widzę, że cały czas jesteś podekscytowany. Czy jest coś jeszcze, czym chciałbyś się z nami podzielić?
Luca: Kupiliśmy domek! W Edron - Wood Avenue 4B. Wygląda cudownie!

Reporter: Był drogi?
Luca: 5 000 000 golda. Drogo, choć myślę, że kiedyś dostanę więcej! Ha!

Reporter: Rozumiem. Dziękuję Ci za wyczerpujący wywiad i mam nadzieję, że spotkamy się wkrótce.
Luca: Haha, no mam nadzieję! Może już jutro? Pozdrawiam czytelników! <śmiech>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecamy:

Realizacja marzeń

Wiele czasu zastanawiałem się i biłem z myślami ... ale kiedy widzę ludzi, którzy wydają ponad 1000 złotych na grę, w ciągu 40 minut... ...