GDZIE EXPIĆ?


wtorek, 9 stycznia 2018

Obowiązki :(

Witajcie moi drodzy po dwudniowej przerwie!
Czas, czas, czas...ale byłoby fajnie gdyby doba miała więcej godzin co? Niestety nie ma...

Przejdźmy do konkretów - wczoraj chcieliśmy odebrać amulet, ale z racji gry przed upływem 24 godzin skończyło się failem... Cyklop nie przygotował jeszcze amuletu więc odłożyliśmy to dopiero na dziś, ale o tym potem.

Kolejnym etapem były 2 hunciki na Crash :(. Coś dla odmiany, choć przyznam szczerze, że miejscówka nie powala. Milion osób, a tylko kilka smoków. Dobrnęliśmy do końca i odetchnąłem z ulgą, że to już koniec. Ma-sa-kra.

Po tej cudownej przygodzie udaliśmy sie na ukochaną Merianę, by zmierzyć się z Crash :(, Crash :(, Crash :( oraz Crash :(. Było ekstra i udało się wbić 43 poziom!


Ostatnim etapem wczorajszego dnia było wykonanie taska lucky charms - dla mnie standardowo 5 sztuk Crash :(, ale dla Mateusza 3 sztuki Crash :( oraz Crash :(.
COŚ NOWEGO!

Dziś rozpoczęło się od wbicia przeze mnie 11 magicznego poziomu! Jestem z siebie dumny - gonię Mateusza, haha.


Następnie zagraliśmy ponownie na Crash :( u kapłana Edali, a także odebraliśmy od Cyklopa wspomniany wcześniej Crash :(. Udaliśmy się z nim w podziemia Darashii, aby zgładzić bossa! Walka przebiegła pomyślnie, a po udaremnieniu potwora, udało nam się wejść do jego komnaty i odebrać Crash :(, a także 50 sztuk Crash :(.


Ostatnim wydarzeniem dnia dzisiejszego było wykonanie 2 tasków na Banucie - przyjemny wypad i huncik na Crash :(, Crash :( oraz Crash :(. Udało się nawet wbić 44 poziom!


Oba taski dały nam 2 boss pointy, jednak wykorzystaliśmy tylko jeden z uwagi na brak czasu. Niestety - obowiązki...
Oczywiście wybraliśmy Deathbine, polując na Crash :(, przedmiot do oswojenia Crash :(. Jednak boss nie był taki dobrotliwy. Mi nie wypadło kompletnie nic, natomiast Mateuszowi Crash :( oraz Crash :(.


TO TYLE NA DZIŚ. 
POZDRAWIAMY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecamy:

Realizacja marzeń

Wiele czasu zastanawiałem się i biłem z myślami ... ale kiedy widzę ludzi, którzy wydają ponad 1000 złotych na grę, w ciągu 40 minut... ...